Tanie gry do nauki języka angielskiego ze sklepu "Tiger"

Dzisiejszy post dedykowany będzie głównie osobom, które mieszkają w mieście w którym jest sklep "Tiger". Listę sklepów znajdziecie tutaj. Wypatrzyłam dzisiaj dwie fajne i tanie gry do nauki języka angielskiego. Oprócz ceny, bardzo spodobał mi się ich design. Spójrzcie sami:






1) Gra typu Mix & Match:

(Cena: 10 zł)

Gra zawiera 36 części, więc można ułożyć 12 postaci.

Utrwalane słownictwo:
  • ubrania, konstrukcja "She/He is wearing..."
  • części twarzy, konstrukcja "She/He has got..."
  • kolory




2) Gra typu Memory:

 (Cena: 10 zł)


Utrwalane słownictwo:
  • części twarzy, konstrukcja "He has got..."
  • kolory
  • wpisujcie w komentarzach swoje pomysły :)



W Tigerze kupiłam sobie też piórnik. Bardzo mi się podoba ale nie jest zbyt wytrzymały, także długo nie pożyje w mojej torbie pełnej dupereli. 


(Cena: 10 zł)

See you!
H.

8 komentarzy:

  1. Mix & Match jest świetna. Cena zabójcza. Szkoda tylko że tych sklepów jest tak niewiele. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, fajnie by było, gdyby wprowadzili sklep internetowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie. U mnie nigdzie blisko nie ma Tigera :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Memory - może jeszcze słownictwo nazywające stany (happy, sad, angry ...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie gry językowe są doskonałą alternatywą dla tradycyjnych metod nauki języka angielskiego. Gry językowe były jednym z sposobów na naukę słówek i przygotowanie się do kursu z angielskiego dla początkujących w szkole językowej https://lincoln.edu.pl/. Do samodzielnej nauki słówek polecam również fiszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nauka przez zabawę jest bardzo dobra w przypadku młodszych dzieci. Dla starszych polecam zdecydowanie metodę mp3 https://www.jezykiobce.pl/7-angielski/s-1/chce_korzystac_z-mp3/categories-angielski gdyż w tym przypadku możemy mówić o słuchaniu i nauce ze słuchu. Jestem zwolenniczką tego typu rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie sama nauka języka angielskiego może być realizowana przy wykorzystaniu wielu różnych materiałów. Ja aktualnie na poważnie zastanawiam się nad franczyzą szkoły językowej https://universe.earlystage.pl/franczyza gdyż na pewno jest to sprawdzony i bezpieczny biznes oraz dający wiele satysfakcji. W końcu nauka najmłodszych jest przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co by nie było to na pewno jest to fajna forma nauki języka angielskiego dla najmłodszych. Ja także czytałam o tym we wpisie https://dzielnicarodzica.pl/jezyk-angielski-dla-malych-dzieci-zobacz-dlaczego-warto-zapisac-dziecko-na-zajecia-jezykowe/ i muszę przyznać, że fajnie jak dzieci uczą się języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Hangielski , Blogger