Stickers!

Dzisiaj szybka notka. Ostatni tydzień przeleżałam w domu i dopiero wczoraj wróciłam do pracy. Po południu miałam zajęcia indywidualne na których ćwiczyliśmy czasownik "have got". Przyznam szczerze, że zależało mi na tym, żeby na lekcje zabrać coś lekkiego... I tak wpadłam na naklejki!





 
Pokażę Wam kilka zabaw, które może wydają się banalne ale podobają się uczniom!




1. Zgadywanka. Ćwiczenie czasownika "have got".


Pokazuję kartę z naklejkami, np. taką:

 (Pozdrawiam fanów Biedronki! ;))


Opisuję jakąś osobę/stworka/zwierzę. Uczeń zgaduje.
Np. He has got a big body. He hasn't got green hands. He has got red arms. He hasn't got a mouth.

Po kilku razach, to uczeń opisuje naklejkę, nauczyciel zgaduje.

2. Opisywanie naklejek. Ćwiczenie czasownika "have got".


Uczeń wybiera kilka naklejek, które mu się najbardziej podobają i je opisuje.
Ćwiczenie można modyfikować. Dziecko może pisać całe zdania, bądź jedynie wpisywać pojedyncze wyrazy.




3.  Przyimki miejsca


Do tego ćwiczenia potrzebujemy flashy z pomieszczaniami w domu. (Flashe i naklejki z reguły bardzo się lubią, można je przyklejać i odklejać do woli).
Zadajemy polecenia typu: "A mouse is under the bed. A robot is on the bed..."
Uczeń przykleja naklejkę w odpowiednie miejsce.

Opcjonalnie: Następnie uczeń pisze kilka zdań opisując położenie wybranej naklejki.

Jeżeli nie macie kart obrazkowych z pomieszczeniami w domu, możecie skorzystać np. z tego:

                                                         Do pobrania TUTAJ

Enjoy!

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Hangielski , Blogger