Kilka ćwiczeń na warsztaty teatralne w języku angielskim



W tym roku w klasach III prowadzę kółko teatralne w języku angielskim. Po różnych wpisach na facebooku widzę, że zajęcia te cieszą się całkiem dużą popularnością. Ja takie kółko prowadzę po raz pierwszy, ale chętnie podzielę się z Wami pomysłami na ćwiczenia, które przeprowadziłam na moich pierwszych zajęciach :)
 

ACTIVITY DICE


W ramach rozgrzewki wykorzystałam kostki ze strony Twitchetts.  

Dzieci rzucają kostkami i wykonują różne aktywności, wcielając się w zwierzęta:

      

 Jeśli się zarejestrujecie to kostki można pobrać za darmo TUTAJ.   




SWITCH THE CHANNEL


Zabawa polega na tym, że dzieci nie mogą wydawać żadnych dźwięków. Za pomocą gestów i różnych ruchów udają, że są aktorami w podanym przez nauczyciela filmie.

Zanim zagracie możecie przećwiczyć słownictwo i wykorzystać te flashcards


www.englishwsheets.com/films-flashcards-2.html
                 


Więcej kart ściągniecie TUTAJ.       





SINGING A SONG WITH DIFFERENT EMOTIONS

www.mrprintables.com


Pomimo tego, że zabawa wydaje się prosta to bardzo spodobała się moim uczniom.

Zabawa polega na tym, że wybieramy jakąś łatwą piosenkę po angielsku, którą wiemy, że dzieci dobrze znają. U mnie była to piosenka o dniach tygodnia. 

Zadaniem uczniów jest zaśpiewanie tej piosenki udając, że są: weseli, smutni, źli, podekscytowani, śpiący, tak jakby chcieli kogoś przestraszyć.... 




MAKE AN OBJECT WITH YOUR BODIES


Kolejna zabawa jest pracą zespołową, więc dobrze wpłynie na integrację zespołu. 

Zadaniem uczniów jest stworzenie zespołowo, z własnych ciał różnych rzeczy. 

U mnie były to rzeczy takie jak:


  •  prostokąt
  •  statek
  •  trójgłowy smok
  •  miska z owocami
  •  bukiet kwiatów 
   
 Zabawę znalazłam na youtube:





Na ostatnich zajęciach tworzyliśmy też nasze "klubowe" koszulki:


      

Have fun!


7 komentarzy:

  1. Świetna inicjatywa :) Dzieci na pewno świetnie się bawiły :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, świetny pomysł. Z pewnością dzieci były zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem bardzo dobrą i skuteczną metodą nauki języka są indywidualne kursy językowe - https://lincoln.edu.pl/krakow/jezyk-angielski/kursy-indywidualne/. Na takich kursach prowadzący zajęcia może poświęcić więcej czasu poszczególnym uczniom, dzięki czemu każdy może w szybki sposób opanować język obcy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sprawa gdy można się uczyć języka angielskiego poprzez aktywizowanie do różnych zadań. Mi również podoba się sposób gdzie dzięki aplikacji https://www.jezykiobce.pl/angielski/1120-angielski-gramatyka-aplikacja-mobilna.html nie mam żadnych problemów z nauką gramatyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno przetestujemy te ćwczenia u nas na zajęciach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Hangielski , Blogger