Tarcza z rzutkami

Ostatnio wypatrzyłam w sklepie świetną tarczę z rzutkami. Rzutki od razu mi się spodobały, ponieważ mają zaokrąglone czubki, więc nikt sobie nie zrobi nimi krzywdy. Wymyśliłam fajną zabawę na powtórzenie wiadomości, która świetnie sprawdza się z dziećmi w klasach 1- 4. Z przedszkolakami nie próbowałam, ale podejrzewam, że skończyłoby się to obrażaniem i fochowaniem, w momencie, gdy ktoś nie trafił w tarczę za pierwszym razem. Wolę nie ryzykować i nie wywoływać u dzieciaków niepotrzebnych frustracji. Do rzeczy. 

Potrzebne materiały:

- tarcza, rzutki
- karteczki z zadaniami





Zasady gry:

1. Moja tarcza posiada trzy kolory: żółty, pomarańczowy i zielony. Ochotnik celuje w tarczę. 
2. Następnie wyciąga z torby zadanie w tym samym kolorze, co miejsce w które wycelował.

Poniżej podaję przykładowe zadania dla pierwszoklasistów. Powtarzany temat to akurat FOOD. 



Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Hangielski , Blogger