Fajne piosenki Oxford University Press dla kl. I - III




Już jakiś czas temu natknęłam się na youtubie na fajne piosenki Oxford University Press. Akurat przerabiam w klasie drugiej temat jedzenia, więc postanowiłam przetestować jedną z nich. Dzieci w drugiej klasie są bardzo wymagające, rzadko która piosenka przypada im do gustu, ale ta podbiła ich serca! Zwłaszcza dzięki super wykonanemu video. Zobaczcie i posłuchajcie sami: 







W niedalekiej przyszłości mam zamiar przetestować również inne piosenki:







Enjoy!

3 komentarze:

  1. Wpadają w ucho, ale niektóre są tak... dziwne... że śmiać mi się chce, I like chicken to coś, czego na trzeźwo nie zdzierżę. :) ehh ważne, że dzieciom się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka z góry ma rację, najważniejsze, że dzieciom się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina, już nieraz się przekonałam, że te najdziwniejsze dla nas piosenki - najbardziej podobają się uczniom...no ale oczywiście nie ma zasady, to co w jednej grupie okaże się hitem - w drugiej totalnie nie wypali.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Hangielski , Blogger