Tani gadżet do nauki angielskiego
Planowałam zrobić sobie długą przerwę od "szkolnych spraw" w trakcie urlopu jednak dzisiaj zrobię mały wyjątek :) Chciałabym Wam pokazać jaki fajny i przede wszystkich tani gadżet dla maluchów znalazłam w sklepie KIK.
Otóż już za 2,49 zł możecie kupić tam pięć małych "magic clappersów". Są to kolorowe, plastikowe zabawki wzorowane na kastaniety. Super sprawdzą się w licznych klasach, już za 12, 50 zł macie zestaw dla 25 osobowej klasy. Fakt, że jakoś super trwałe nie są, ale za tę cenę i tak myślę, że warto je kupić.
Zapewne można z nich korzystać na wiele sposób, ja wymyśliłam kilka:
1. Każdy uczeń otrzymuje po jednym, kolorowym clappersie. Nauczyciel śpiewa lub mówi wierszyk w stylu:
Blue, blue, blue, stand up, turn around and sit down.
Yellow, yellow, yellow, stand up, turn around and sit down....
Zadaniem ucznia jest uważne słuchanie i wykonanie komendy w momencie, gdy usłyszy kolor swojego clappersa. Fajny podkład muzyczny znajdziecie na płycie "Here's Patch the Puppy". Oczywiście można wydawać różne, różniste komendy w zależności od poziomu grupy.
2. Na każdym clappersie jest kilka kolorowych kropek. Nauczyciel wymienia dany kolor kropki. Zadaniem uczniów jest dobranie się w pary lub małe grupki z osobami, które na kastaniecie mają ten sam kolor kropki.
3. Mega prosta zabawa ale myślę, że przy pomocy gadżetów stanie się całkiem atrakcyjna. Pokazujemy powoli kartę obrazkową a uczniowie przy pomocy clappersów zgłaszają się do odpowiedzi. Można grać na punkty.
Jak macie jakieś dodatkowe pomysły to zostawcie komentarz :)
Dzięki za pomysły :)
OdpowiedzUsuńNie ma za co :) Cieszę się, że się podoba :)
OdpowiedzUsuńwchodzę przypadkiem a tu wpis:D Chyba podjadę do KIK:D
OdpowiedzUsuńDzięki
Zakupy poczynione. Propozycja zabawy : urozmaicenie powtórzenia słownictwa. Nauczyciel zapisuje na tablicy słowo. Pokazuje dzieciom różne karty obrazkowe. Dzieci wyposażone w clappersy klapią:D jeśli widzą dane słowo na obrazku. W mniejszej grupie może być np kto pierwszy. Zabawa druga. Przy ćwiczeniu struktur I like/ I don't like można je wykorzystać np w taki sposób. Dzieci klapią na wypowiedziane przez N/U zdanie jeśli się z nim zgadzają np. I like banana. Te które nie lubią nie klapią. Myślę że możliwości jest wiele. Dzięki za podpowiedź. Na pewno wykorzystam na swoich lekcjach. Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńJagoda
Fajne pomysły, na pewno wykorzystam :)
OdpowiedzUsuńLecę do KIKA. Świetny blog!!!
OdpowiedzUsuńFajny pomysl
OdpowiedzUsuń