What's your phone number? Ćwiczenie liczenia




Jakiś czas temu pisałam o fajnych piosenkach wydawnictwa Oxford University Press, które są dostępne na youtube. W tym tygodniu przetestowałam kolejną z nich, która szybko wpadła w ucho moim drugoklasistom:






Po obejrzeniu animacji poprosiłam ochotnika o zapisanie na tablicy numeru telefonu, który pojawił się w piosence. Zadanie pomimo tego, że wydaje się proste, sprawiło niektórym dzieciom problem. ;)

Następnie podzieliłam dzieci w pary. Uczniowie odgrodzili się piórnikiem w taki sposób, żeby nie widzieli swoich kartek. Każda osoba wymyśliła swój numer telefonu (umówiłam się z nimi na sześć cyfr). Następnie uczniowie dyktowali  swój numer telefonu partnerowi z ławki. Zadaniem partnera było zapisanie usłyszanego numeru, a następnie pokazanie go koledze, który sprawdził czy jest poprawny.

W bardziej zaawansowanych grupach wymagałam dodatkowo zadawania pytania:"What's your phone number?"

 A na koniec wrzucam piosenkę, którą możecie wykorzystać w czasie ćwiczenia liczenia od 10 do 20:


 


Enjoy!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Hangielski , Blogger