Mówiące zwierzęta - układanie dialogów

Dzisiaj coś dla starszych uczniów. Przedstawię Wam zabawę, którą często przeprowadzam na zastępstwach w klasach V-VI. Myślę, że starszym uczniom też może się spodobać. Bazą do ćwiczenia będą filmiki z mówiącymi zwierzętami, np. takie:






                                        


 Jeśli chodzi o mnie to ja powybierałam tylko niektóre, moim zdaniem najciekawsze zwierzęta.

 Przebieg ćwiczenia

  1. Nauczyciel włącza filmik bez dźwięku. Po każdej scenie zatrzymuje filmik.  
  2.   Uczniowie w grupach/parach układają dialog do danej sceny.   
  3. Każda grupa prezentuje swoje wersje.
  4. Nauczyciel odtwarza fragment filmu z dźwiękiem a uczniowie porównują wersję z oryginałem.


    Na koniec w gratisie fajny cytat znaleziony gdzieś w sieci:


    Enjoy! 

  

6 komentarzy:

  1. Świetne! A ja wykorzystam je do nazwania emocji :) fajne podsumowanie będzie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jeśli mają języka angielskiego uczyć się dzieci to właśnie takie podejście jest jak najbardziej udane. Dla mnie na ten moment trafia bardzo używanie audio kursów https://www.jezykiobce.pl/s/105/audio-kursy-do-angielskiego i to z nich najczęściej korzystam ucząc się języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na nowoczesne podejście do nauki języka angielskiego. Ja również rozpoczęłam naukę tego języka obcego w szkole językowej https://lincoln.edu.pl/ gdzie wiem, że mogę liczyć na bardzo profesjonalne podejście. Jak dla mnie jest to zdecydowanie najlepsze wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to poniekąd na pewno sposób na efektywną naukę języka angielskiego. Ja jestem zdania, że warto jest wspierać nasze dzieci w nauce tego języka obcego. Jak napisano na stronie https://mamanawypasie.pl/2020/07/nauka-jezyka-angielskiego.html to właśnie wspieranie makuchów może dąć bardzo fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie sama nauka języka angielskiego może być przyjemna i myślę, że jeśli chcemy sami nauczać to otwarcie szkoły językowej jest fajnym pomysłem. Jak najbardziej po przeczytaniu wpisu http://www.wlasnybiznes.eu/ile-kosztuje-zalozenie-szkoly-jezykowej już nawet teraz wiem ile to może kosztować.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Hangielski , Blogger