Zakręć kręglem!





Ostatnio na zajęciach z moimi zerówkowiczami na poczekaniu wymyśliłam lekką modyfikację popularnej gry "spin the bottle". 


Jedyne czego potrzebujemy w mojej wersji to:


  • karty obrazkowe
  • karta z jakimś zwierzakiem. Na pewno fajnie sprawdzi się rekin, tygrys, lew itp. Ja miałam akurat kartę z psem i też uczniom się podobało.
  • jeden kręgiel
  • tabliczka do zapisywania punktów, bądź zwykła kartka. Można też po prostu użyć klocków z sali. 

Zasady gry: 

 

 Układamy karty w następujący sposób:





Kładziemy kręgiel do środka i kręcimy nim. Dzieci mówią, co znajduje się na obrazku. Jeżeli odpowiedzą prawidłowo zdobywają punkt. Zapisujemy punkt na tablicy. Umawiamy się, że jeśli kręgiel wskaże daną kartę np. tygrysa, to odejmujemy jeden punkt.

 (Ja mówię dzieciom, że te zwierzę jest głodne i zjada punkty - lubią to ;) )


P. S. Gdybym zarabiała "5 tysięcy" kupiłabym sobie to:




 See you!

3 komentarze:

  1. fajny pomysł , przetestuję na moim 6 latku:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie "wpisałam" sobie ten pomysł do jutrzejszego scenariusza z zerówką. Dziękuję i zapraszam na moja stonę: www.teachers-zone.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi, na pewno zajrzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Hangielski , Blogger